وبلاگ

کامل‌ترین راهنمای خرید دوچرخه ارزان قیمت

کامل‌ترین راهنمای خرید دوچرخه ارزان قیمت

دوچرخه سواری و خرید دوچرخه یک تصمیم بسیار عالی و سودمند است. دوچرخه به عنوان یک وسیله ورزشی برای تناسب اندام و سلامت شما مناسب است و در کنار آن یک تفریح سالم و مفید نیز می‌باشد. می‌توانید برای رفتن به محل کار، مدرسه و یا به طور کلی مقصد خود از در طول روز از دوچرخه استفاده کنید. دوچرخه سواری به سن خاصی محدود نمی‌شود و شما در هر سنی که باشید می‌توانید از این ورزش هیجان‌انگیز و مفرح لذت ببرید.

مهم‌ترین نکته برای داشتن یک دوچرخه سواری مناسب و لذت بخش، دوچرخه با کیفیت است. برای خرید دوچرخه اول از همه لازم است نیاز اساسی خود را مشخص کنید. دوچرخه انواع متفاوتی دارد و هر یک برای فعالیت مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال دوچرخه شهری یکی از پرطرف‌دارترین و پرفروش‌ترین نوع دوچرخه است. این دوچرخه برای سنین مختلف مناسب است و از امکانات محدودی برخوردار است. برای خرید بهترین دوچرخه شهری به یک سری راهنمای‌ها و دستورالعمل‌ها نیاز خواهید داشت. همچنین در دوچرخه های کوهستان دوچرخه 26 پرفروش ترین سایز در میان سایر سایزهای دوچرخه است. که برای نوجوانان، بانوان وآقایان تا قد 175 سانتی متر مناسب است.

 

تفاوت انواع دوچرخه

از آنجایی که دوچرخه یک وسیله ورزشی بسیار محبوب در میان مردم است، تنوع این محصول نیز افزایش یافته است. دوچرخه‌ها بر اساس محیطی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند، از قابلیت‌های گوناگونی برخوردار هستند. در ادامه قصد داریم 4 مدل دوچرخه موجود در جهان را معرفی کنیم و با ویژگی‌های هر یک به طور مختصر آشنا شویم.

تفاوت انواع دوچرخه

دوچرخه جاده

 دوچرخه جاده یا دوچرخه شهری یکی از پرمصرف‌ترین نوع دوچرخه در جهان است. سبک بودن بدنه و دسته‌های پایین این دوچرخه آن را برای مسافت‌های طولانی و رفت و آمد‌های روزانه مناسب کرده است. اگر به دنبال خرید دوچرخه ارزان قیمت هستید و به صورت مبتدی دوچرخه سواری می‌کنید، پیشنهاد ما به شما دوچرخه جاده یا خرید دوچرخه شهری است.

دوچرخه کوهستان

دوچرخه کوهستان نسبت به دوچرخه‌های عادی از امکانات پیشرفته‌تری برخوردار است. سیستم ترمز قوی و بدنه قدرتمند همراه با ضربه گیر، از اصلی‌ترین ویژگی‌های انواع دوچرخه کوهستان است. این دوچرخه برای عبور کردن از مسیرهای سنگلاخی با برآمدگی‌های بسیار زیاد مناسب است. این وسیله به گونه‌ای طراحی شده است تا در مسیرهای شیب دار تعادل خود را به‌خوبی حفظ کند و از سقوط شما جلوگیری کند.  لاستیک‌های پهن و محکم از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه است.

دوچرخه تاشو

این دوچرخه یکی از بهترین دوچرخه‌های مخصوص سفر است. این دوچرخه به آسانی و بسیار ساده جمع می‌شود و درون صندوق عقب ماشین و یا داخل مترو جای می‌گیرد.

دوچرخه خوابیده

این نوع دوچرخه همان طور که از نامش پیداس برای سوار شدن بر روی آن لازم است بخوابید و صندلی آن نزدیک به سطح زمین است. این دوچرخه بیشتر جنبه تفریحی دارد و برای مکان های شیب دار و سطح شهر مناسب نیست.

 

راهکارهای خرید دوچرخه ارزان قیمت

امروزه تنوع مارک و برند دوچرخه بسیار زیاد شده است و هر یک از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند. برای خرید دوچرخه ارزان قیمت و با کیفیت لازم است به چند نکته اساسی و مهم توجه کنید. به وزن دوچرخه دقت کنید! برای خرید دوچرخه با کیفیت اول از همه لازم است به وزن بدنه آن توجه کنید. اگر بخواهید یک دوچرخه شهری برای رفت و آمد روزانه خود خریداری کنید، لازم است وزن آن معقول و سبک باشد. دوچرخه‌های سنگین شما را به سرعت خسته می‌کند و فشار بسیار زیادی را به مفاصل و عضلات شما وارد می‌آورد.

وزن دوچرخه

قطعات و لوازم جانبی دوچرخه را بررسی کنید. به طور کلی دوچرخه‌ها از قطعات ساده ای تشکیل شده اند اما استفاده از قطعات با کیفیت دوام و کارایی دوچرخه را چندین برابر می کند. بنابراین قبل از خرید به قطعات و لوازم جانبی آن توجه کنید. اگر قصد خرید دوچرخه دسته دوم را دارید، بهتر است سالم بودن قطعات اساسی و مهم را در نظر بگیرید و تنها از روی ظاهر سالم آن انتخاب نکنید.

سایز و اندازه دوچرخه را مناسب با قد و وزن خود انتخاب کنید. تمامی دوچرخه‌ها دارای تقسیم بندی بر اساس قد و اندازه هستند و شما می‌توانید بر اساس قد خود دوچرخه مناسبی را خریداری کنید.

برای خرید دوچرخه کودک نیز می‌توانید بر اساس اندازه و سن دوچرخه مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

بهترین برند برای خرید دوچرخه

اگر قصد خرید دوچرخه را دارید لازم است در ابتدا با بهترین مارک‌های موجود در بازار آشنا شوید. صنعت دوچرخه سازی در چندین دهه اخیر رونق بسیار خوبی داشته است و محصولات با کیفیت و پیشرفته‌ای تولید شده است. در این جا چند برند برتر و محبوب دوچرخه را با توجه به رضایت مشتریان ارائه می‌کنیم.

خرید بهترین دوچرخه

برند جاینت

دوچرخه جاینت یکی از معروف‌ترین و با سابقه‌ترین برند های تولید دوچرخه است. ساخت دوچرخه ‌ای مختلف در اشکال و سایز‌ های متنوع توسط این برند، آن را به یکی از بهترین کمپانی های دوچرخه تبدیل کرده است. خرید دوچرخه جاینت به قیمت مناسب امکان پذیر است و می توانید این دوچرخه را در فروشگاه های معتبر با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

برند اورلرد

دوچرخه اورلرد یک شرکت دوچرخه سازی تایوانی است که به صورت اختصاصی به تولید دوچرخه مشغول است. کیفیت بالای قطعات و لوازم این دوچرخه‌ها، از ویژگی‌های اصلی این برند است. برای خرید دوچرخه اورلرد می‌توانید به مراکز فروش آن مراجعه کنید و نمایندگی‌های مجاز این برند در کشورهای کانادا، چین و تایوان قرار دارد.

برند المپیا

دوچرخه المپیا همه ساله مدل‌های جدیدی از دوچرخه را به بازار ارائه می‌کند. خرید دوچرخه المپیا یک انتخاب بسیار عالی برای کسانی است که به مدل‌های جدید دوچرخه علاقه دارند.و به دنبال دوچرخه ارزان ا کیفیت مناسب هستند.

برند ویوا

دوچرخه ویوا یک برند دوچرخه سازی تایوانی است که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می‌رسد. با توجه به استانداردهای بالا و کیفیت بی نظیراین محصولات، خرید دوچرخه ویوا یک گزینه عالی و مناسب به نظر می‌رسد.

برند ولوپرو

یکی از پرطرف‌دارترین برند ها در میان ایرانیان دوچرخه ولوپرو است. طراحی ساده و محکم این دوچرخه آن را برای استفاده روزمره مناسب کرده است. این دوچرخه در سایز های متفاوتی موجود است و از قیمت مناسبی برخوردار است. خرید دوچرخه ولوپرو، یک پیشنهاد عالی برای افرادی که است که به دنبال دوچرخه ارزان و با کیفیت هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *