سه چرخه بزرگسال مناسب چه کسانی است؟
سه چرخه بزرگسال مناسب چه کسانی است؟

سه چرخه بزرگسال مناسب چه کسانی است؟

وقتی اسم سه‌چرخه به میان می‌آید اول از هر چیز ممکن است بگویید این مدل وسیله مناسب کودکان است، اما بهتر است بدانید امروزه اشخاصی که به هر دلیل امکان استفاده از دوچرخه را نداشته اما به این وسیله علاقه‌ مند هستند، سه‌چرخه مناسب بزرگسالان را انتخاب می‌کنند که متناسب با سنشان هم ایمنی بیشتری دارد و همچنین کاربرد آسان تر در یادگیری؛ به همین دلیل امروزه بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. ممکن است سوال شما این باشد که سه‌چرخه بزرگسال مناسب چه کسانی است؟ اگر شماهم جز آن دسته از افراد هستید که این وسیله انتخاب شماست همراه ما باشید .

 

سه‌ چرخه بزرگسال مناسب چه کسانی است؟

این مدل از سه‌چرخه در دو مدل دنده‌ای و بدون دنده تولید شده که مدل دنده دار برای افرادی که بیشتر مسیر‌‌های سراشیبی را طی می‌کنند و قدرت بدنی کمتری دارند مناسب تر است، این مدل از محصول مناسب افراد بزرگسالی است که بنا به هر دلیلی مثل ضعف جسمانی، محدودیت‌های حرکتی و… دیگر توان لازم در استفاده از دوچرخه را نداشته اما همچنان به این نوع از وسایل نقلیه علاقه مندند، مثلا افرادی که در تعادل حفط دوچرخه مشکل دارند، قبلا دچار آسیب دیدگی شدند، فوبیا دوچرخه سواری دارند، عدم احساس اطمینان و اعتماد در حین هدایت دوچرخه و دیگر دلایل.

از طرفی استفاده از این محصول باعث می‌شود کم کم افرادی که با دوچرخه رابطه خیلی خوبی ندارند بعد مدت‌ها توانایی لازم برای استفاده از آن را بدست آورده و به راحتی آن را هدایت کنند.  

 

بزرگسالان همچنان در عرصه       

از دیگر مزیت‌های استفاده از سه چرخه برای بزرگسالان که معمولا برای هواخوری مسئولیت خرید‌های روزانه را برعهده می‌گیرند جادار بودن آنهاست که معمولا با نصب سبدی مخصوص، خریدهای شما را حمل میکند، همچنین امروزه که معمولا بیشتر افراد وقت کافی برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی نداشته و بیشتر درگیر زندگی روزمره هستند انتخاب سه چرخه بزرگسال انتخاب کاملا درست و هوشمندانه‌ای برای چنین افرادی است.

با سه چرخه خرید کنید

علاوه بر استفاده به عنوان وسیله‌ای نقلیه فعالیت ورزشی در سنین بالا را داشته و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و حتی عضله‌ها می‌شود. همچنین محصول مربوطه به دلیل داشتن چرخ‌های دیگر در بحث عدم تعادل و احتمال زمین خوردن شخص کاملا کارایی داشته و ایمنی و اطمینان خاطر لازم را به شما هدیه می‌دهد.  

 

سه چرخه بزرگسال چه مزیت‌هایی دارد؟

اول از هر چیز در تولید این محصول برای قسمت بدنه از آلیاژ فولاد که قابلیتی ضد زنگ داشته و طوقه آلومینیوم استفاده شده که در نتیجه ایمنی و استحکام بیشتری را به شما ارائه می‌دهد. در بحث خرید‌های روزانه به دلیل داشتن سبدهای مربوطه که در جلو و عقب سه‌چرخه نصب شده اند، این محصول تحمل وزن بالایی در هنگام خرید شما دارد.

سه چرخه بزرگسال مناسب افردای با ضعف حرکتی

 

از آنجا که برهم خوردن تنظیمات، حرکت را مختل می‌کند ویژگی به کار رفته در این مدل یعنی تنظیم فرمان و زین به صورت دستی این امکان را به شما می‌دهد که متناسب با فیزیک بدنی خود در هر شرایطی موقعیت مناسب خود را به راحتی تنظیم کنید. همچنین وجود رکاب فیکس و استاندارد در این مدل ایمنی بیشتری را در کنار راحتی در هنگام استفاده به شما تضمین می‌دهد.

در کنار این ویژگی‌های مناسب و کاربردی ویژگی راحتی بسیار عالی در مدل های دنده‌ای این امکان را به شما می‌دهد که استفاده بسیار راحت و آسان از این محصول داشته باشید. مخصوصا در افرادی که بنا به هر دلیلی دارای محدویت های حرکتی یا ضعف جسمانی هستند، پس اگر شما جز این دسته از افراد هستید اصلا نگران نباشید و با استفاده از سه چرخه بزگسالان با خیالی آسوده و لذت‌بخش به کارهای روزانه خود بپردازید. در آخر باید بگوییم که این محصول در مقایسه با امکاناتی که در اختیار شما میگذارد قیمتی مناسب را شامل شده که ارزش هزینه کردن را دارد.            

 

بانوان، خریداران باوفای سه‌چرخه

جدای از بحث کلی استفاده از این محصول معمولا تعداد خانم‌ها نسبت به آقایان در استفاده از سه‌چرخه بیشتر است، بانوان معمولا درکنار استفاده ورزشی از این محصول بیشتر به دلیل راحتی در روند خرید که همچنین فعالیتی جذاب برایشان محسوب می شود.

سه چرخه بانوان الکس مدل ریلکس دنده ای

سه‌چرخه را انتخاب می‌کنند در نتیجه در کنار انجام فعالیت ورزشی خریدهای روزانه خود را که بیشتر اوقات حجم زیادی را در بر میگیرد به راحتی با سه چرخه مخصوص بانوان حمل می‌کنند، آن هم درست زمانی که در میان ترافیک گیر کرده و وقت زیادی از فعالیت های روزه مره بانوان گرفته می‌شود، پس با انتخاب سه چرخه به راحتی حجم زیادی از خرید خود را در کم ترین زمان ممکن جا به جا کنید. سه چرخه الکس مدل ریلکس دنده ای گزینه ای مناسب برای بانوان است.

 

 

ریز نکته‌های پایانی در خرید دوچرخه بزرگسالان

در هنگام خرید هر محصول، با توجه به کاربرد آن برای داشتن بهترین انتخاب باید دقت بیشتری به خرج داد، در بحث خرید سه‌چرخه بزرگسال این بحث در مورد‌های زیر خلاصه میشود:

  • دقت به طراحی مناسب صندلی زیرا اصلی ترین قسمت که وزن بیشتری را تحمل می‌کند این قسمت از محصول می‌باشد، در نتیجه برای راحتی در نشستن سعی کنید مدلی را انتخاب کرده که دارای صندلی یا همان به اصطلاح زینی باشد که بسیار نرم، پهن و فنر دار بوده.

 

  • از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشت بحث طراحی سیستم تنه سه‌چرخه است، دقت داشته باشید که در مدل کارخانه‌ای به تولید رسیده باشد تا در نتیجه استاندارد‌های لازم مثل تحمل وزن زیاد، رکاب زنی آسان و بسیارنرم و همچنین ایمنی بالا را در هنگام استفاده به شما ارائه دهد.

 

  • از آنجا که مهمترین دلیل در انتخاب سه‌چرخه برند آن محصول است، ممکن است برای شما سوال باشد که در روند خرید این محصول چه برندی را انتخاب کنیم، در این باره، درباره برندهای خارجی که معمولا قیمت بالایی داشته و امروزه از توان بسیاری از مردم خارج است و جنس‌های فیک جای خود را به جنس‌های اصل با قیمت بالا می‌دهند. میگذریم و به دیگر تولیدات با قیمتی مناسب می‌پردازیم در این بحث پیشنهاد ما به شما برند الکس بوده که جز محبوب ترین برندهایی است که توسط شرکت فلامینگو وارد ایران شده و همواره در تولید دوچرخه و سرچرخه جز معروف ترین و پر کاربرد ترین برند‌ها می باشد.

 

  • در آخر اگر سلامت جسمی، راحتی در فرایند خرید و همچنین صرفه جویی در وقت خود برای شما مهم است ما به شما سه چرخه بزرگسال و سه‌چرخه‌های مخصوص بانوان را پیشنهاد می‌کنیم.

 

زندگیتان همواره بر رکاب سلامتی.

نظرات (15)

جمیله جمیل

سلام خسته نباشید ممنون از توصیحاتمفیدو کارشناسانه کاش سه چرخه برای ما بازنشسته ها قسطی بود چون قیمت ۱۱ و۱۲ میلیون بالا وما باید در حسرت مانند شهر فرش که به باز نشسته قسطیداره

    admin

    سلام وقت بخیر از طریق سایت لند میتونید برای خرید قسطی اقدام بفرمایید و از بایکی لند خریداری کنید

اعطم اکبری

سلام ممنون از توضیحات خوبتون خرید حضوری هم دارید
اگر دارید لطف کنید ادرس دقیق وساعت کاری وحدود قیمت قیمت ها رو بگید تا بهتر بتونیم تصمیم گیری کنیم ممنون میشم پاسخ دهید

    admin

    سلام وقت بخیر . فروش فقط به صورت آنلاین هست

نجمه بکائیان

سلام وقتتون بخیر برای افرادی با شغل آزاد خرید به صورت چک معتبر صیادی هم امکان پذیر است؟
بصورت قسطی چند قسطه وجود دارد،؟

    admin

    سلام وقت بخیر در حال حاضر فروش فقط به صورت نقدی هست

ملیحه ف

خیلی خوبه شرایط قسطی با تسهیلات خوب برای ما بازنشستگان ،بسیار عالیست ومن حتما اقدام خواهم کرو

طوبی قندهاری

سلام
خسته نباشید لطفا قیمت سه چرخه دونفره را برایمان ارسال کنید

    admin

    سلام وقت بخیر سه چرخه دونفره نداریم

مریم رحیم پور

من همسرم باز نشسته است میتونم اقصاد خرید کنم اونوقت دو چرخه هاتون از چند شروع میشه

    admin

    سلام . از طریق سایت ازکی وام می تونید به صورت قسطی از ما خریداری کنید. اعتبار از سایت ازکی وام می تونید بگیرید. رنج قیمت د.چرخه ها از ۵،۶ م تومان شروع می شود.

اشکان

آقایان هم میتوانند سوارشوندیافقط مخصوص بانوان است

    admin

    سلام وقت بخیر . نه سه چرخه مخصوص فقط بانوان نیست. و آقایان و بانوان می توانند از سه چرخه استفاده کنند

سلام تو مشهد نمایندگی دارید؟

خوب بود

    admin

    سلام بله لطفا تماس بگیرید همکاران راهنمایی می کنند.

نظر خود را بنویسید