به فروشگاه اینترنتی بایکی لند خوش‌آمدید

به فروشگاه اینترنتی بایکی لند خوش‌آمدید

فروشگاه بایکی لندباتجربه چندین ساله از سال ۱۳۸۰ درزمینهٔ واردات و فروش دوچرخه بانوان و آقایان و لوازم جانبی به‌صورت فروشگاهی و فروش عمده شروع به فعالیت کرد و به دلیل فروش گسترده در این زمینه تصمیم به راه‌اندازی فروش اینترنتی نموده و با این روش شما هم‌وطنان عزیز می‌توانید در سرتاسر کشور تمامی محصولات موجود در فروشگاه را بدون واسطه با بهترین قیمت در سایت سفارش دهید و خرید اینترنتی دوچرخه خود را انجام دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالا برای شما ارسال شود. فروشگاه بایکی لند با پایبندی بر سه اصل، پرداخت در محل، قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان سبب گردیده یکی از سایت‌های بزرگ و معتبر درزمینهٔ فروشگاه اینترنتی دوچرخه در ایران باشد. 

 

 فروش  انواع دوچرخه و لوازم جانبی

فروشگاه دوچرخه و لوازم‌یدکی بایکی لند در جهت ارائه پیشنهادهای مناسب به مشتریان و ارائه اجناس باکیفیت و قیمت مناسب، با برندهای مختلف در سرتاسر دنیا همکاری می‌کند. ما باور داریم شفافیت درفروش امری بسیار مهم است و به همین دلیل زمانی که شما از فروشگاه اینترنتی بایکی لند خرید می‌کنید تمامی اطلاعات مربوط به محصول موردنظر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

فروشگاه بایکی لند مشخصات کامل هر محصول، نظر کابران و ویدئوهای مربوط به محصولات را بدون در نظر گرفتن رقابت با دیگر برندها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. ما میدانیم خرید دوچرخه، خرید مهمی برای شماست و این اطمینان را می‌دهیم که تمامی محصولات فروشگاه بایکی لند ازنظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و ارسال آن‌ها با بسته‌بندی مناسبی انجام می‌شود تا با سلامت کامل به دست مشتریان برسد. اما پس از خرید ارتباط ما با شما قطع نمی‌شود زیرا در فروشگاه بایکی لند لوازم جانبی و قطعات موردنیاز دوچرخه با برندهای مختلف بفروش می‌رسد.

 

برندهای معتبر و با کیفیت

برخی از برندهایی که فروشگاه بایکی لند در سبد محصولات خود دارد عبارت‌اند از Shimano ، Olympia ، Viva ، Overlord ، Hibike ، Perado و بسیاری از برندهای دیگر. فروشگاه بایکی لند به‌صورت تمام‌وقت آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است و امکان ارسال محصولات به‌تمامی نقاط کشور را دارد و یکی از مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه بایکی لند ارسال سریع سفارش‌هاست.

تنوع محصولات موجود در انبار فروشگاه بایکی لند از دیگر مزایای این فروشگاه هست که باعث می‌شود هم سریع‌تر ارسال گردد و هم مشتریان باقدرت انتخاب بیشتری محصولات دلخواه خود را خریداری کنند. پس‌ازاینکه سفارش مشتریان در سایت ثبت شود دوچرخه موردنظر از کارتن بیرون آورده و مونتاژ می‌شود سپس توسط کارشناسان ما تست‌شده و بعدازآن در کارتن جهت ارسال بسته‌بندی‌شده و ارسال می‌گردد.

 

در فروشگاه اینترنتی بایکی لند

  • انواع دوچرخه بچه‌گانه دخترانه و پسرانه  با بهترین قیمت و کیفیت بالا در سایزهای سایز ۱۲ و ۱۶ و ۲۰ با برندهای Perado پرادو ، Rambo رامبو ، المپیا Olympia ، ویوا Viva ، اینتنس ، بونیتو ، اکی ، کافیدیس ، دلفین و تیتان
  • انواع دوچرخه شهری و کوهستانی بزرگ‌سال در سایزهای ۲۴ و۲۶ و ۲۷٫۵ و ۲۹ با برندهای ویوا Viva ، اورلورد Overlord ، المپیا Olympia ، بونیتو و دماوند
  • دوچرخه دخترانه 
  • سه چرخه بزرگ‌سال در سایز ۲۶
  • انواع سه چرخه بچه‌گانه
  • دوچرخه هیبریدی برقی
  • دوچرخه‌های پرشی و BMX

آماده ارسال به مشتریان عزیز هست.

 

وبلاگ 

در سایت بایکی لند مقالاتی جهت آشنایی شما با انتخاب نوع دوچرخه مناسب و سایز مناسب دوچرخه با توجه به ویژگی‌های بدنی هر فرد وجود دارد که بامطالعه آن‌ها می‌توانید در انتخاب دوچرخه بهتر عمل کنید و دوچرخه متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. در فروش اینترنتی بایکی لند انواع مختلف دوچرخه دخترانه و پسرانه در سایزهای مختلف موجود است.

 

شبکه های اجتماعی بایکی لند

همچنین شما می‌توانید با سر زدن به شبکه‌های اجتماعی بایکی لند مانند تلگرام و اینستاگرام از جدیدترین مدل‌های دوچرخه و لوازم‌یدکی با برندهای مطرح دنیا آشنا شوید و خریداری نمایید.

 

نظرات (6)

سهیل

تیم حرفه ای ، ارسال فوری، متشکرم

منیره

من دوچرخه ولوپرو گرفتم ازتون – ممنونم بابت ارسال به موقع و بسته بندی شیک و مطمئن –
از تیم پشتیبانیتون بسیااار سپاسگذارم که برای سرهم کردن رکاب با صبر و حوصله منو راهمایی کردن و فقط من باربند برای ماشین نیاز دارم -میشه راهنمایی کنید از کجا باید تهیه کنم ؟

    admin

    سلام ممنون از اعتمادتون از طریق لینک زیر میتونید ، اقدام به خرید باربند کنید

رضا

سلام. وقت بخیر. من می خواستم دوچرخه ای از فروشگاه شما سفارش بدم ولی قبلش دو تا سوال داشتم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
بعد از خرید دوچرخه، فاکتور فروش یا سند مالکیت همراه دوچرخه ارسال می کنید؟
در مورد اینکه صحیح و سالم بدون خط و خش دستمان برسد مطمئن باشیم؟ ممنون

    admin

    سلام وقت بخیر ، بله به همراه دوچرخه فاکتور و سند ارسال میشه خدمتتون . بله دوچرخه ها بعد از مونتاژ، برای جلوگیری از خظ و خش داخل کارتن قرار می گیرند و با بسته بندی مطمئن ارسال میشه خدمتتون

alkbrnaficy

واقعا امتیاز این فروشگاه ۵ از ۵ است.
بایکی لند، یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد است که با مناسبترین قیمت و کیفیت و در حداقل زمان ممکن دوچرخه را ارسال میکنند.
من در ابتدا چون اسم این فروشگاه رو نشنیده بودم، با احتیاط اقدام به خرید کردم اما بعد که جوابگویی خوب و پشتیبانی مناسبشون رو دیدم و دوچرخه ای که به دستم رسید، دقیقا همان بود که انتظار داشتم (با قطعات اصلی و بسته بندی مناسب)، کاملا نسبت بهشون اعتماد پیدا کردم و خرید از بایکی لند رو به همه دوستان پیشنهاد میکنم.
ضمنا دوچرخه، با کیفیت مناسبی مونتاژ شده بود و فقط پایه رکاب و سبد و چرخ جلو را به این دلیل که در بسته بندی و حمل و نقل آسیب نبیند، نبسته بودند که البته اتصال این سه قطعه به بدنه دوچرخه، براحتی و بدون نیاز به مهارت خاصی توسط خود مشتری قابل انجام است.

با تشکر از عوامل سایت بایکی لند و به امید موفقیت روز افزون

نظر خود را بنویسید