۶ دوچرخه شهری برتر در بازار ایران
برترین دوچرخه های شهری

۶ دوچرخه شهری برتر در بازار ایران

دوچرخه شهری یکی از وسایل نقلیه کم دردسر و در عین حال مفید برای سلامتی است. خوشبختانه فرهنگ استفاده از دوچرخه روز به روز رو به افزایش است و انواع مختلفی از دوچرخه‌ها توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

در ایران نیز دوچرخه‌سواری به یک امر رایج تبدیل شده است و اکثر افراد روزانه وقت مشخصی را برای تفریح و ورزش به دوچرخه سواری اختصاص می‌دهند. در بازار ایران دوچرخه‌های برندهای مختلفی محصولات متنوع خود را روانه بازار کرده‌اند که از برترین برندها می‌توان به کنوندل، ویوا و ولوپرو اشاره کرد. با خرید دوچرخه شهری می‌توانید برای لحظاتی خود را از دنیای ماشینی دور نگه دارید. در این مقاله ۶ دوچرخه شهری برتر در بازار ایران معرفی می‌شود.

 

برترین دوچرخه‌های شهری در بازار ایران

دوچرخه با پدال زدن و نیروی انسانی به حرکت در می‌آید و برای کسانی که با ماشینی شدن دنیا در طول روز تحرک کمی دارند، بسیار مفید است. افراد برای دوچرخه سواری از دوچرخه‌های مختلفی استفاده می‌کنند اما دوچرخه‌سواری با یک محصول ناب لذت فوق العاده‌ای دارد. دوچرخه شهری کنوندل مدل رویال سایز ۲۴، دوچرخه شهری کنوندل مدل توریسم F1 سایز ۲۸، دوچرخه شهری کنوندل مدل توریسم F2، دوچرخه برقی ویوا مدل ۷۰۰c سایز ۲۸، دوچرخه شهری ویوا مدل سیتی لایف City Life سایز ۲۸، دوچرخه ولوپرو مدل VP10000 سایز ۲۶ از برترین دوچرخه‌های حال حاضر در بازار ایران هستند. در ادامه با ویژگی‌های هر کدام از این دوچرخه‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

 

دوچرخه شهری کنوندل مدل رویال سایز ۲۴

این دوچرخه برای استفاده در مسیرهای صاف داخل شهری تولید شده است و هدف از طراحی آن جلوگیری از خستگی دوچرخه‌سوار در مسیرهای داخل شهری است. جنس بدنه این دوچرخه از آلومینیوم می‌باشد و به همین دلیل بسیار سبک است.

اینفوگرافی دوچرخه شهری کنندل سایز 24

برای محیط‌های شهری سیستم ترمز ویبریک بهترین سیستم ترمز است و این دوچرخه نیز به این سیستم مجهز شده است. تعمیر این دوچرخه ساده است. کنوندل یک برند معتبر چینی است که با تولیدات گسترده خود در لیست پرفروش‌ترین برندها در جهان جای گرفته است. طبق قامه و دسته دنده از برند معروف شیمانو و شانژمان و طبق عوض کن این دوچرخه از برند شیمانو تورنی است.

دوچرخه شهری کنوندل مدل رویال سایز ۲۴  دارای ۲۱ دنده است و کمتر کسی با راندن آن احساس خستگی می‌کند. زنجیر این دوچرخه قاب محافظ دارد و از تایرهای برند کندا در ساخت این دوچرخه استفاده شده است. با خرید دوچرخه شهری کنوندل می‌توانید لحظات مرفهی برای خود و فرزندان خود رقم بزنید.

 

دوچرخه شهری کنوندل مدل توریسم F1 سایز ۲۸

یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای دور شدن از بی‌تحرکی و انجام فعالیت‌های ورزشی در طول روز این دوچرخه ناب است. مردم با آگاهی از مزیت‌های تحرک بدنی به خرید دوچرخه شهری روی آورده‌اند. دوچرخه وسیله‌ای است که تهیه آن در هر نقطه‌ای از کره خاکی بسیار آسان است و استفاده از آن به گواهینامه نیاز ندارد و بسیار آسان است.

دوچرخه شهری کنوندل مدل توریسم F1 سایز 28

دوچرخه شهری کنوندل مدل توریسم F1 سایز ۲۸  هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است. جنس بدنه و جنس طوقه آن از آلومینیوم است. شانژمان و طبق عوض کن این دوچرخه از برند شیمانو تورنی است. زین این دوچرخه از برند محبوب کنوندل است و هر دوچرخه‌سواری می‌تواند تعمیرات این دوچرخه را خودش انجام دهد.

 

دوچرخه شهری کنوندل مدل توریسم F2

این دوچرخه یکی دیگر از بهترین ها در بازار ایران است که با خیالی آسوده می‌توان این محصول را خرید و سالیان درازی از آن استفاده کرد. کسانی که به دنبال خرید دوچرخه شهری ارزان هستند، به این مسئله توجه داشته باشند که در کمترین مدت زمان ممکن به دنبال خرید یک دوچرخه دیگر خواهند بود و از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود.

Cannondell-Touring-F2-28-front

این مدل از دوچرخه شهری کنوندل مناسب آقایان و خانم‌ها است و استفاده از آن بسیار راحت می‌باشد. جنس بدنه این دوچرخه از آلومینیوم است و سبکی آن سبب می‌شود تا دوچرخه سوار احساس خستگی نکند‌. سیستم ترمز این توریسم F2 ویبریک است و همه می‌دانند که برای دوچرخه‌های شهری این سیستم ترمز بهترین سیستم است.

 

 

دوچرخه برقی ویوا مدل ۷۰۰c سایز ۲۸

این دوچرخه باکیفیت نیز برای محیط شهری طراحی شده است. شرکت دوچرخه سازی ویوا از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و در سراسر دنیا بازار خوبی دارد. برند ویوا از جمله پر طرفدارترین برندها در زمینه دوچرخه است که کمک فنرهای جلو زین، راحت را برای هر دوچرخه سواری تأمین می‌کند. این دوچرخه در سه حالت قابل استفاده است و به راحتی می‌توان از حالت برقی به حالت دستی و یا سرعتی تغیر داد.

viva-700c-electric-bike

حداکثر سرعت دوچرخه برقی ویوا مدل ۷۰۰c سایز ۲۸ در حالت برقی ۶۰ کیلومتر بر ساعت است. این دوچرخه با توجه به منحصر به فرد بودن طراحی و قابل اعتماد بودن کیفیت ساخت در اکثر کشورهای جهان در لیست بهترین دوچرخه‌ها قرار دارد.

 

دوچرخه شهری ویوا مدل سیتی لایف City Life سایز ۲۸

یکی دیگر از دوچرخه‌هایی که برای مسیرهای صاف و آسفالت مناسب است، دوچرخه شهری ویوا مدل سیتی لایف City Life سایز ۲۸ است. به منظور اصطکاک کمتر لاستیک‌های این دوچرخه، طرح نازک‌تری برای آن در نظر گرفته شده است.

 

viva-CITY-LIFEM-28

فرمان و زین دوچرخه به نحوی قرار گرفته است که بهترین تسلط و دید برای دوچرخه سوار ممکن باشد. برای ایمنی بیشتر دوچرخه سوار در این سری از دوچرخه‌های مدل ویوا، از سیستم ترمز ویبریک لقمه‌ای بهره گرفته شده است. این محصول ویوا یکی از پرفروش‌ترین دوچرخه‌ها در سراسر جهان است.

 

 

دوچرخه ولوپرو مدل ولو پرو VP10000 سایز ۲۶

با توجه به اینکه این دوچرخه به عنوان یک دوچرخه کوهستانی ساخته شده است، در مسیرهای با شیب بسیار تند بسیار عالی عمل می‌کند. از این محصول با توجه به کارایی بالایی که دارد، به عنوان دوچرخه شهری نیز استفاده می‌کنند.

دوچرخه ولوپرو مدل VP10000 سایز 26

دوچرخه ولوپرو نیز مانند سایر برندهای معرفی شده در بازار ایران جایگاه مناسبی دارد و به یک برند محبوب تبدیل شده است.

 

 

جمع‌بندی
با توجه به کم‌تحرک شدن افراد در جوامع پیشرفته، استفاده از دوچرخه به یک امر ضروری تبدیل شده است. برندهای مختلف دوچرخه‌سازی، محصولات متنوعی تولید کرده‌اند که در این میان محصولات برندهای ویوا، کنوندل و ولوپرو در بازار ایران جایگاه بهتری دارند. در این مقاله ۶ محصول برتر این سه برند معرفی شد. این دوچرخه‌ها را می‌توانید از یک فروشگاه معتبر آنلاین تهیه نمایید. برای کاهش آلودگی‌های محیط و سلامتی خودتان بهتر است از این دوچرخه‌های شهری برای رفت و آمد استفاده کنید.

نظرات (2)

سحر پورصادق

دوچرخه شهری رویال سایز ۲۴ رو گرفتم من قدم ۱۶۰ هست برام خوبه دوچرخه سواری باهاش راحته. یک رنگ استیل نقره ایه قشنگی داره. من برای دوچرخه سواری تو سطح شهر گرفتم. در کل دوچرخه خوب و حرفه ای هست. اگ قدتون تو رده قدی من هست سایز ۲۴ بگیرید.

داود ده جوریان

سلام، دوچرخه ابتدای متن چه مدلی هست ممنون

نظر خود را بنویسید