محبوب‌ترین برندهای دوچرخه برقی در بازار چه برندهایی هستند؟
بهترین برند دوچرخه برقی

محبوب‌ترین برندهای دوچرخه برقی در بازار چه برندهایی هستند؟

در ایران برندهای زیادی دوچرخه برقی دارند که بیشتر محدود به نمونه‌های خارجی است که در کشور موجود است و می‌توان آنها را خرید. اما اینکه کدامیک از این برندها بهتر است و می‌توان از آن استفاده کرد موضوع این مطلب است که به آن پرداخته‌ایم. قبل از شروع برای کسانی که نمی‌دانند دوچرخه برقی چیست توضیحاتی آورده شده است.

پاسخ ساده این است که یک دوچرخه برقی (یا همان دوچرخه الکترونیکی) کم و بیش یک دوچرخه معمولی است که یک موتور برای کمک به نیروی شما اضافه شده است پاسخ پیچیده‌تر این است که این وسیله یک وسیله حمل و نقل ترکیبی است که بخشی از قدرت آن را راکب و بخشی از آن را موتور تولید می‌کند. در دوچرخه‌های الکترونیکی قدرت به جای گاز با پدال زدن فعال می‌شود. اکثریت قریب به اتفاق دوچرخه‌های الکترونیکی امروزی پدلکس یا همین مدلی هستند، بنابراین واضح است که آنها واقعاً شبیه به موتور سیکلت‌ها نیستند.

دوچرخه برقی تاشو

دوچرخه‌های برقی تقریباً می‌توانند هر کاری که یک دوچرخه معمولی می‌تواند انجام دهد و حتی بیشتر را انجام دهند. بنابراین می‌توانید آنچه که از طریق دوچرخه‌سواری عادی به دست می‌آید را گسترش داده و تجربه‌ای کاملاً جدید در این فرآیند کسب کنید. حتی کسانی که در مورد دوچرخه‌های الکترونیکی شک دارند، اغلب با لبخندی بر لب بعد از استفاده همراه بوده‌اند

دوچرخه برقی از نظر قانونی نیز در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد، زیرا طبق قوانین فعلی دقیقاً در موقعیت قانونی مشابه دوچرخه‌های بدون موتور قرار دارد. بنابراین آنها تمام مزایای شناخته شده دوچرخه‌ها را به ارمغان می‌آورند، اما بدون هیچ گونه خط قرمزی که معمولاً با قدرت موتور ایجاد می‌شود.

دوچرخه برقی ویوا

کارخانه دوچرخه ویوا از سال ۱۹۹۲ در چین تاسیس شده است و امروزه تولید این شرکت در سری‌لانکا و ماکائو هم انجام می‌شود تا گزینه‌های بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند. این برند از گذشته تا به امروز دوچرخه‌های باکیفیتی را هم برای فروشندگان مغازه‌ها و هم برای تاجران در ۴۵ کشور جهان تولید کرده است.

دوچرخه برقی ویوا

بازار دوچرخه با فناوری‌های جدید و استانداردهای بالاتر بسیار اهمیت پیدا کرده است و یکی از دلایلی که این برند به سمت تولید دوچرخه‌های برقی رفته همین مورد است. در حالی که بهترین دوچرخه‌های سنتی را برای مشتریان فعلی خود تولید می‌کند، سازندگان دوچرخه برقی ویوا هرگز از توسعه طرح‌های جدید و معرفی فناوری‌های جدید برای تامین نیازهای در حال تغییر بازار بین المللی دوچرخه یکی از این موارد همین دوچرخه برقی است دست برنداشته‌اند. برخی از قابلیت‌های دوچرخه الکترونیکی ویوا که شامل ۱۸ مدل تولید شده است و یکی از بهترین مدل‌های آن یعنی دوچرخه کوهستان برقی تاشو VIVI در ادامه آورده شده است:

این دوچرخه‌ها دارای سیستم تعلیق در جلو و عقب هستند تا سواری راحت را در جاده‌ها و مسیرهای ناهموار فراهم کند.

این دوچرخه دارای ۲۱ سرعت، سه حالت کمک پدال و گاز است که به راکبان اجازه می‌دهد تا از دوستان سریع خود عقب نمانده و تپه‌ها را بالا بروند.

باتری به راحتی شارژ شده و قابل جابجایی است.

دوچرخه تا شده و حمل و نقل و نگهداری آن آسان است.

دوچرخه دارای چراغ جلو است.

گلگیرها به راکبان کمک می‌کنند در روزهای بارانی خشک بمانند.

این دوچرخه‌ها دارای برد ۴۰ تا ۸۰ کیلومتری هستند که این مقدار برای رفت و آمد به محل کار و بازگشت از محل کار کافی است.

راکبان با هر قدی می‌توانند از این دوچرخه‌ها استفاده کرده و استفاده از آن سخت نیست.

افراد سنگین وزن تا مقدار مشخصی می‌توانند از این دوچرخه‌ها استفاده کنند.

دوچرخه‌های برقی تاشو به حداقل مونتاژ نیاز دارند.

دوچرخه قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد که یکبار به خرید آن اقدام می‌کنید.

 

دوچرخه برقی شیائومی

جدیدترین دوچرخه برقی دوچرخه تاشو برقی هوشمند شیائومی است که در سراسر جهان در دسترس بوده و ارزش مالی فوق العاده‌ای دارد. مطمئناً Pure Electric Pure Flux One نمونه عالی از یک دوچرخه برقی مقرون به صرفه است. با این حال در حال حاضر شیائومی Mi Smart قیمتی مشابه دارد و یک دوچرخه برقی تاشو با چراغ‌ها و دنده‌های زیاد است که Pure Flux one فاقد آن است. بازار هدف شیائومی در اینجا افرادی است که یک دوچرخه ساده برقی می‌خواهند، اما پول زیادی ندارند.

دوچرخه برقی شیائومی

به طور قطع دوچرخه‌های برقی شیائومی شیک‌ترین دوچرخه‌های برقی نیستند و در نگاه اول به نظر می‌رسد چندین لوله را به هم جوش داده‌اند و بیشتر شبیه نقاشی یک دوچرخه توسط کودک است! با این حال می توان گفت که شیائومی Mi Smart بسیار متمایز از باقی مدل‌های شیائومی به نظر می رسد و می‌توان گفت مردم تصویر شما را که روی دوچرخه‌ای کوچک و زاویه‌دار با چرخ‌های کوچک که از کنارشان رد می‌شوید را فراموش نمی‌کنند. همچنین دوچرخه‌های تاشو برقی شیائومی بسیار جمع و جور است و به طور موثر تا شده و فضای بسیار کمی را می‌گیرد که این مزیت بسیار مهمی برای این دوچرخه‌ها است.

 

بهترین مارک دوچرخه برقی شهری

بهترین دوچرخه‌های برقی در دسته‌های مختلف انتخاب شده است که شامل موارد زیر است:

بهترین دوچرخه برقی کلی: Aventon Level

بهترین دوچرخه برقی جدید: State 6061 eBike Commuter

بهترین دوچرخه الکترونیکی مسافربری سریع: Ride1Up Prodigy ST

بهترین دوچرخه الکترونیکی ارزان: Aventon Pace 350 Step-Thru

بهترین دوچرخه برقی ساحلی: Electric Bike Company Model X

بهترین دوچرخه برقی در کوهستان: Serial 1 Switch/MTN

بهترین دوچرخه برقی تایر بزرگ: Rad Power RadRover 6 Plus

بهترین دوچرخه الکترونیکی مسافرتی: Cannondale Treadwell Neo 2 Remixte

بهترین دوچرخه الکترونیکی برای سفرهای کوتاه: RadPower Bikes RadMission 1

بهترین برای خانواده ها: Flyer L885

بهترین دوچرخه برقی کاربردی: Rad Power RadRunner 2

دوچرخه با قطعات عالی با ارزش بالا: Charge City

بهترین دوچرخه برقی تک‌سرعت: Aventon Soltera

بهترین دوچرخه الکترونیکی باری: Rad Power Bikes RadWagon 4

دوچرخه برقی شهری با ویژگی های عالی: Gazelle Ultimate C380

بهترین دوچرخه الکترونیکی جاده‌ای: Specialized S-Works Turbo Creo SL

 

بهترین دوچرخه برقی در ایران

برندهای زیادی از دوچرخه برقی در ایران حضور دارند که محبوب‌ترین آنها برند شیائومی است که با تکنولوژی روز و برتر خود پا به عرصه گذاشته است. یکی از برترین مدل‌ها و پرفروش‌ترین آنها دوچرخه برقی شیائومی مدل C26 Xiaomi HIMO و دوچرخه کوهستانی تاشو برقی شیائومی Himo ZB20 است.

دوچرخه برقی شیائومی مدل C26 Xiaomi HIMO

 

خرید دوچرخه برقی

خرید دوچرخه برقی مزایای بسیاری دارد و می‌تواند امر رفت و آمد روزانه شما را به خوبی پوشش دهد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا خرید دوچرخه برقی

اگر دچار آسیب یا بیماری هستید، دوچرخه‌های برقی ممکن است به شما کمک کنند که به دوچرخه سواری خود ادامه دهید، نه اینکه مجبور باشید به طور کامل از رکاب زدن کناره‌گیری کنید.

دوچرخه‌های الکترونیکی شکاف بین سفرهای کوتاه را برای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری بدون موتور و سفرهای طولانی‌تری که ممکن است قطار یا ماشین لازم باشد را پر می‌کنند.

می‌توانید با دوچرخه‌های برقی سریع‌تر به محل کار رفته، برگشته و رفت‌وآمد را به اوقات فراغت تبدیل کنید.

آنها می‌توانند جایگزین مناسبی برای یک ماشین دوم با تمام معایب زیست محیطی، مالی و سایر موارد باشند که این موارد را به همراه دارند.

دوچرخه سواران اغلب می‌گویند که در ترافیک احساس امنیت بیشتری نسبت به موتور سواری دارند، زیرا شتاب و سرعت سایر وسایل نقلیه عبوری بیشتر از آن است.

شما می‌توانید بارهای سنگین‌تر را راحت‌تر از یک دوچرخه معمولی حمل کنید، بنابراین بسیاری از خریدها با دوچرخه برقی امکان‌پذیر و راحت‌تر است.

از مطالعات نشان داده اند که دوچرخه سواران برقی تمرینات هوازی بسیار مفیدی انجام می‌دهند. اکثریت قریب به اتفاق دوچرخه‌های الکترونیکی دارای تنظیمات سطح قدرت روی کنترل‌های فرمان هستند که به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل به ورزش بیشتر، برق را کاهش داده یا در صورت نیاز به کمک بیشتر، آن را افزایش دهید. حتی برخی از آنها صفحه نمایشی دارند که با بلوتوث به نمایشگر ضربان قلب متصل می‌شود تا ضربان قلب و کالری سوزانده شده را نمایش دهد.

و در نهایت آنها برای سوار شدن بسیار سرگرم کننده هستند!

با توجه به موارد بالا خرید دوچرخه برقی انتخابی بسیار مناسب برای شما خواهد بود می‌تواند به یکی از تفریحات روزانه شما تبدیل شود.

نظر خود را بنویسید