لاستیک دوچرخه یزد تایر مدل Star1 سایز ۲٫۱۲۵*۱۲

لاستیک دوچرخه یزد تایر مدل Star1 سایز ۲٫۱۲۵*۱۲

شناسه محصول: 10915
(1 بررسی مشتری)

206,700 تومان

121 عدد در انبار

( آخرین بروزرسانی : 15 سپتامبر, 2024 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • حداکثر فشار باد: 40 پی اس آی
  • حداکثر تحمل وزن: 40 کیلوگرم

نقد و بررسی : لاستیک دوچرخه یزد تایر مدل Star1 سایز ۲٫۱۲۵*۱۲

لاستیک دوچرخه سایز ۱۲ در ۲٫۱۲۵ یزد تایر مناسب سایز دوچرخه ۱۲ میباشد در واقع برای دوچرخه های سایز کوچک مناسب میباشد ( گفتن این نکته قابل اهمیت است که بدانید هر لاستیک مناسب سایز دوچرخه خود میباشد به طور مثال اگر دوچرخه شما سایز ۱۲ میباشد لاستیک مناسب دوچرخه شما فقط لاستیک سایز ۱۲ میباشد )

لاستیک دوچرخه سایز ۱۲ در ۲٫۱۲۵ یزد تایر میباشد که جزو دسته لاستیک های پهن قرار میگیرد که مناسب دوچرخه های بچه گانه میباشد.

مارک تایر لاستیک دوچرخه سایز ۱۲ در ۲٫۱۲۵ ، یزد تایر میباشد ، همان طور که میدانید برند یزد تایر جزو دسته قدیمی ترین شرکت های تولیدی تایر دوچرخه و تایر ماشین میباشد .  

لاستیک دوچرخه یکی از مهم ترین اجزای دوچرخه محسوب میشود که در هنگام خرید لاستیک دوچرخه باید دقت لازم را نمود تا متناسب با شرایط دوچرخه سواری که میکنید لاستیک مناسب را تهیه نمایید .

لاستیک دوچرخه یزد تایر مدل Star1 سایز 2.125*12

ویژگی های لاستیک دوچرخه یزد تایر  

تایر دوچرخه یزد تایر مدل Star1 با سایز ۲٫۱۲۵*۱۲ یک گزینه‌ی مناسب برای دوچرخه‌های کودکانه و دوچرخه‌های با سایز کوچک است. این لاستیک با قطر ۱۲ اینچ و عرض ۲٫۱۲۵ اینچ طراحی شده و مناسب برای دوچرخه‌هایی است که به پایداری و چسبندگی بیشتری در مسیرهای مختلف نیاز دارند.

این لاستیک از برند یزد تایر، که یکی از تولیدکنندگان مطرح لاستیک در ایران است، به بازار عرضه می‌شود. مدل Star1 دارای آج‌هایی است که برای ایجاد تعادل و چسبندگی خوب در سطوح مختلف مانند آسفالت و سطوح خاکی طراحی شده‌اند. کیفیت ساخت این لاستیک باعث شده تا در برابر سایش مقاوم باشد و طول عمر مناسبی داشته باشد.

1 دیدگاه برای لاستیک دوچرخه یزد تایر مدل Star1 سایز ۲٫۱۲۵*۱۲
  1. حسن جبرئیلی گیلوایی

    سلام خسته نباشید نظر من خیلی خوب هستش

افزودن دیدگاه