لاستیک دوچرخه ایران یاسا مدل گل ابریشمی NO.11 سایز ۲٫۳۵*۲۶

لاستیک دوچرخه ایران یاسا مدل گل ابریشمی NO.11 سایز ۲٫۳۵*۲۶

شناسه محصول: 10924

387,400 تومان

61 عدد در انبار

( آخرین بروزرسانی : 23 سپتامبر, 2024 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • حداکثر فشار باد: 40 پی اس آی
  • حداکثر تحمل وزن: 100 کیلوگرم

نقد و بررسی : لاستیک دوچرخه ایران یاسا مدل گل ابریشمی NO.11 سایز ۲٫۳۵*۲۶

لاستیک دوچرخه ایران یاسا مدل گل ابریشمی NO.11 سایز ۲٫۳۵*۲۶ مناسب سایز دوچرخه ۲۶ میباشد در واقع برای دوچرخه های سایز بزرگ مناسب میباشد ( گفتن این نکته قابل اهمیت است که بدانید هر لاستیک مناسب سایز دوچرخه خود میباشد به طور مثال اگر دوچرخه شما سایز ۲۶ میباشد لاستیک مناسب دوچرخه شما فقط لاستیک سایز ۲۶ میباشد )

لاستیک دوچرخه ایران یاسا سایز ۲۶ در پهنای ۲٫۳۵ میباشد که جزو دسته لاستیک های پهن قرار میگیرد که مناسب دوچرخه های کوهستان ،جاده ، شهری ، هیبردی  میباشد.

ویژگی های لاستیک دوچرخه ایران یاسا گل ابریشمی سایز ۲٫۳۵*۲۶

لاستیک دوچرخه ایران یاسا گل ابریشمی سایز ۲٫۳۵*۲۶

لاستیک دوچرخه ایران یاسا مدل گل ابریشمی با سایز ۲٫۳۵*۲۶ یک انتخاب عالی برای دوچرخه‌های کوهستانی و شهری است. این لاستیک با قطر ۲۶ اینچ و عرض ۲٫۳۵ اینچ طراحی شده است که این اندازه به دوچرخه‌سواران کمک می‌کند تا کنترل بهتری در مسیرهای مختلف داشته باشند و به خصوص در مسیرهای ناهموار و آفرود از پایداری بیشتری برخوردار باشند.

مدل “گل ابریشمی” به خاطر الگوی خاص آج‌های خود که به شکل گل‌های ابریشمی طراحی شده، چسبندگی خوبی روی سطوح مختلف از جمله آسفالت، خاک و سنگریزه‌ها دارد. این لاستیک به گونه‌ای طراحی شده که مقاومت مناسبی در برابر سایش دارد و عمر طولانی‌تری نسبت به برخی از لاستیک‌های دیگر ارائه می‌دهد.

لاستیک‌های ایران یاسا به دلیل تولیدات با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه، از محبوبیت زیادی در بازار برخوردارند. این مدل مخصوصاً برای دوچرخه‌سوارانی که به دنبال یک لاستیک با عملکرد بالا و قابلیت اعتماد در شرایط مختلف هستند، گزینه مناسبی است.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “لاستیک دوچرخه ایران یاسا مدل گل ابریشمی NO.11 سایز ۲٫۳۵*۲۶”