ترکبند دوچرخه غزال مدل ۱۰۴۴۸ سایز ۱۲

ترکبند دوچرخه غزال مدل ۱۰۴۴۸ سایز ۱۲

شناسه محصول: 10448

106,600 تومان

43 عدد در انبار

( آخرین بروزرسانی : 24 سپتامبر, 2024 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • طول کفی ترکبند: 21 سانتی متر
  • ادامه کفی ترکبند: 9.5 سانتی متر
  • ارتفاع ترکبند: 22.5 سانتی متر
  • عرض ترکبند: 12 سانتی متر

نقد و بررسی : ترکبند دوچرخه غزال مدل ۱۰۴۴۸ سایز ۱۲

ترکبند دوچرخه ایمن ترین راه برای حمل بارهای سنگین و حجیم بر روی دوچرخه هستند، و استفاده از ترکبند دوچرخه برای حمل وسایل با دوچرخه کاملاً ضروری است.

اکثر ترکبندها برای حمل بار با دوچرخه شما کافی هستند، اما همه ترکبندها با همه دوچرخه ها کار نمی کنند. برخی از آنها  ارزان و کاربردی هستند، در حالی که برخی دیگر برای یک مورد خاص طراحی شده اند. همه ترکبندها به طور یکسان ساخته نمی شوند.  

ترکبند دوچرخه غزال سایز ۱۲ مناسب برای دوچرخه های سایز ۱۲ می باشد.

ترکبند دوچرخه غزال مدل ۱۰۴۴۸ سایز ۱۲

ترکبند دوچرخه سایز ۱۲ یک وسیله جانبی است که مخصوص دوچرخه‌های سایز ۱۲ طراحی شده است. این سایز دوچرخه‌ها معمولاً برای کودکان خردسال استفاده می‌شود و ترکبندهای مربوط به آن‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم سبک و هم مقاوم باشند.

ویژگی‌های ترکبند دوچرخه سایز ۱۲:

  1. اندازه مناسب برای دوچرخه‌های سایز ۱۲: این ترکبندها دقیقاً متناسب با ابعاد دوچرخه‌های سایز ۱۲ ساخته شده‌اند تا به‌خوبی بر روی این نوع دوچرخه‌ها نصب شوند.

  2. جنس و ساختار سبک: به دلیل اینکه دوچرخه‌های سایز ۱۲ برای کودکان ساخته شده‌اند، ترکبندهای این دوچرخه‌ها نیز از موادی مانند پلاستیک مقاوم یا فلز سبک ساخته می‌شوند تا وزن دوچرخه را زیاد نکند و کودکان بتوانند به راحتی با آن‌ها دوچرخه‌سواری کنند.

  3. نصب آسان: این ترکبندها معمولاً با پیچ و مهره‌های استاندارد و ساده‌ای همراه هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را روی دوچرخه نصب کرد. معمولاً نیازی به ابزارهای پیچیده برای نصب وجود ندارد.

  4. حمل وسایل سبک: ترکبندهای سایز ۱۲ معمولاً برای حمل وسایل سبک مانند بطری آب، اسباب‌بازی‌های کوچک، یا کیف‌های کوچک طراحی شده‌اند.

  5. امنیت و ثبات: طراحی این ترکبندها به گونه‌ای است که در هنگام دوچرخه‌سواری کودک پایداری و امنیت لازم را فراهم کند و از افتادن بار جلوگیری شود.

نکاتی برای استفاده:

  • وزن بار: از حمل بارهای سنگین با این ترکبند خودداری کنید، زیرا می‌تواند تعادل دوچرخه را به هم بزند و دوچرخه‌سواری را برای کودک دشوار کند.
  • نصب محکم: اطمینان حاصل کنید که ترکبند به‌درستی نصب شده و به‌خوبی محکم شده است تا در هنگام دوچرخه‌سواری کودک مشکلی ایجاد نشود.

ترکبند دوچرخه سایز ۱۲، وسیله‌ای کاربردی برای والدینی است که می‌خواهند به کودک خود اجازه دهند تا وسایل سبک خود را همراه داشته باشد و تجربه دوچرخه‌سواری را برای او لذت‌بخش‌تر کنند.

در حال بارگذاری پخش کننده...
دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ترکبند دوچرخه غزال مدل ۱۰۴۴۸ سایز ۱۲”