دوچرخه تایگریس مدل اکسس ACCESS سایز ۲۷٫۵

دوچرخه تایگریس مدل اکسس ACCESS سایز ۲۷٫۵27502855


نگران نباشید !! شما می توانید از طریق دوچرخه 27.5 از محصولات نظیر این کالا دیدن نمایید.

ویژگی های کلیدی محصول

( آخرین بروزرسانی : 2 اکتبر, 2024 )

بررسی اجمالی محصول

دوچرخه به صورت مونتاژ شده و در کارتن ارسال می شود.

نقد و بررسی : دوچرخه تایگریس مدل اکسس ACCESS سایز ۲۷٫۵

دوچرخه تایگریس مدل اکسس ACCESS سایز ۲۷٫۵ مناسب آقایان و بانوان است. فریم این دوچرخه ۱۷ و با توجه به سایز چرخ که ۲۷٫۵ است مناسب افرادی با قد ۱۷۳ سانتی متر تا ۱۸۰ سانتی متر است. در فروشگاه بایکی لند کلیه دوچرخه ها به صورت مونتاژ شده ارسال می گردد. اگر قصد خرید دوچرخه اقتصادی در عین حال با کیفیت را دارید دوچرخه های بایک مدل گرند از جمله مدل هاییست که در بین دوچرخه سواران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

دوچرخه ترک مدل گرند از آلومینیوم سبک ساخته شده و از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. دوشاخ کمک دار برای سواری در مسیرهای آفرودی و ناهموار طراحی شده است. شانژمان و طبق عوض کن این دوچرخه ۲۷٫۵ از برند معتبر شیمانو ساخته شده و همچنین دارای ۲۴ دنده می باشد.  دوچرخه تایگری دارای ترمزهای قوی دیسکی هیدرولیکی در چرخ های جلو و عقب بوده که موجب حفظ ایمنی بیشتر دوچرخه سوار و لذت بیشتر دوچرخه سواری می شود.

 

 

نمایشی کوتاه دوچرخه ۲۷٫۵  تایگریس مدل اکسس ACCESS

در حال بارگذاری پخش کننده...

 

 

سیستم دنده دوچرخه ۲۷٫۵ تایگریس مدل اکسس

شانژمان شیمانو آلتوس، طبق عوض کن شیمانو تورنی ، دسته دنده ۲۴ سرعته شیمانو خودرو ۸ سرعته می باشد. دوشاخ در این مدل از دوچرخه ۲۷٫۵ از دوشاخ قفل شو از است. در سرازیری و سراشیبی متناسب به نوع سواری می توان دوشاخ را تنظیم کنید. قیمت دوچرخه در انتخاب آن نقش به سزایی دارد با توجه با استفاده از قطعات رده بالای شیمانو و فریم سبک  و حرفه ای آن گزینه اقتصادی و مناسب برای دوچرخه سواران حرفه ای است. دوچرخه تایگریس مدل اکسس برای سواری در مسیر های کوهستانی، در کمپ ها و مسیر های طولانی بدن را خسته نمی کند. و بسیار نرم و روان است. لوله زین اورلرد آلومینیوم ، رکاب و کرپی و فرمان نیز از آلیاژ آلومینیوم می باشد.

 

 

سیستم ترمز و دوشاخ دوچرخه تایگریس مدل اکسس

ترمز دیسکی هیدرولیک بهترین و مطمئن ترین نوع ترمز است و در هوای بارانی و برفی به خوبی عمل می کند و عملکرد خود را از دست نمی دهد. این دوچرخه از ست ترمز دیسک هیدرولیک بهره می برد. دقت و کیفیت بالای این نوع ترمز دوچرخه سوار را قادر می سازد در هنگام سواری با سرعت بالا به راحتی در صورت لزوم ترمز بگیرید. و با کمترین فشار بر روی ترمز، بیش ترین قدرت ترمز را خواهید داشت. و در کوتاه ترین زمان ممکن دوچرخه را متوقف کند.

 

 

دوشاخ دوچرخهتایگریس مدل اکسس سایز ۲۷٫۵

دوچرخه تایگریس مدل اکسسس سایز ۲۷٫۵ مجهز به دوشاخ کمک‌دار است. این دوشاخ در رده‌ خود از کیفیت بالایی برخوردار است. کمک دوشاخ باعث می‌شود در مسیرهای خاکی و یا پر دست‌انداز ضربه‌های وارده به دوچرخه‌سوار جذب شود  و از ایجاد شوک به دوچرخه سوار جلوگیری می کند و سواری لذت بخشی را برای آن فراهم می کند.

 

 

 

مشخصات فنی : 27502855

وزن 14 کیلوگرم
برند

تایگر ( TIGRIS )

نوع دوچرخه

کوهستان

مناسب براي

آقایان و بانوان, قد 175 تا 183 سانتی متر

سایز

27.5

سایز فریم

فریم 17

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع ترمز

دیسکی هیدرولیکی

تعداد دنده

24 سرعت

دسته دنده

شیمانو

شانژمان

Shimano Altus, شیمانو آلتوس

طبق عوض کن

Shimano Tourney, شیمانو تورنی

خودرو

8 سرعته شیمانو

طبق قامه

پروویل

دو شاخ

قفل شو, کمک دار

طوقه

آلومینیوم دوجداره

تایر

COMPASS, کمپاس

زین

تایگریس

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “دوچرخه تایگریس مدل اکسس ACCESS سایز ۲۷٫۵”