دوچرخه اورلرد مدل VALENTINO ATX 1.0-D سایز ۲۶

1%

دوچرخه اورلرد مدل VALENTINO ATX 1.0-D سایز ۲۶

شناسه محصول: 2611062

قیمت اصلی 14,690,000 تومان بود.قیمت فعلی 14,500,000 تومان است.

تخفیف : 190,000 تومان



( آخرین بروزرسانی : 18 سپتامبر, 2024 )

ویژگی های کلیدی محصول

بررسی اجمالی محصول

دوچرخه به صورت مونتاژ شده و در کارتن ارسال می شود

نقد و بررسی : دوچرخه اورلرد مدل VALENTINO ATX 1.0-D سایز ۲۶

دوچرخه اورلرد مدل VALENTINO ATX 1.0-D سایز ۲۶ با جنس بدنه آلومینیومی بسیار سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی است.این دوچرخه با فریم ۱۷ مناسب آقایان و بانوانی با قد ۱۶۰ تا ۱۸۰ سانتی متر است. مرکوری اورلرد مناسب برای سواری در مسیرهای هموار شهری و همچنین مسیرهای کوهستانی و کوه پایه ای می باشد. در واقع این دوچرخه چند منظوره نیاز شما را برای دوچرخه سواری در هر مسیری رفع می کند. همانطور که می دانید قیمت دوچرخه یکی از عوامل تاثیر گذار در خرید آن است. و این برند با هدف استفاده تمام اقشار جامعه از دوچرخه سواری و لذت از ورزش و تفریح تولید شده است. در فروشگاه بایکی لند دوچرخه اورلرد به صورت مونتاژ کامل و در کارتن ارسال می گردد. سیستم ترمز دوچرخه ۲۶ اورلرد کد ۲۶۱۱۰۶۲ Overlord VALENTINO ATX 1.0-D از نوع دیسکی مکانیکی است و عملکرد بسیار بالا از نظر دقت و سرعت در هنگام ترمزگیری دارد.

 

 

سیستم دنده دوچرخه اورلرد مدل ولنتیونو

ست دنده این دوچرخه ۲۶ دارای ۲۱ دنده و دسته دنده شیمانو است.طبق عوض کن شیمانو و شانژمان شیمانو تورنی و خودرو ۷ سرعته است تعدا دنده بالا به حفظ تعادل در مسیرهای ناهموار  و کیفیت دوچرخه سواری را بهبود می دهد. لاستیک کندا KENDA خیال شما را برای سواری در مسیرهای سنگلاخی راحت می کند و می توانید بدون هیچ دغدغه ای از سواری لذت ببرید.

سیستم دنده دوچرخه اورلرد مدل MERCURY SE 1.0D 

 

سیستم ترمز دوچرخه اورلرد مدل ولنتینو ATX 1.0D

دوچرخه‌ اورلرد مرکوری از سیستم ترمز دیسکی مکانیکی بهره می برد. ترمزهای دیسکی عملکرد بهتری نسبت به ترمزهای ویبریک دارند و در شرایط بارانی عملکردشان عالی‌ است. علاوه‌بر آن اگر طوقه‌های دوچرخه دچار آسیب و لنگی شوند، این ترمزها بر خلاف ترمزهای ویبرک خاصیتشان را از دست نمی‌دهند.

سیستم ترمز دوچرخه اورلرد مدل مرکوری SE 1.0D

 

 

دوشاخ دوچرخه بزرگسال اورلرد مدل ولنتینو

در هنگام خرید دوچرخه یکی از قطعاتی که باید به آن توجه کنید دوشاخ دوچرخه است. دوشاخ یکی از قطعات مهم در دوچرخه است. و در هنگام سواری ضربات ناشی از  مسیرهای ناهموار را جذب می کند. همچنین دوشاخ قفل شو به دوچرخه سوار این امکان را می دهد که در هنگام سواری در مسیر های صاف و هموار شهری با قفل کردن آن،از اتلاف انرژی جلوگیری کند. دوچرخه کوهستان ٢٦ اورلرد مدل ولنتینو  از نوع سانتور آلومینیوم XCE-28  است.

 

 

دوچرخه اورلرد  ولنتینو سایز ۲۶ برای چهکسانی مناسب است؟

دوچرخه کوهستان اورلرد سایز ۲۶ بیشتر برای افرادی با قد و جثه‌ی متوسط تا کوچک مناسب است. این سایز به دلیل داشتن چرخ‌های کوچک‌تر، کنترل و مانورپذیری بهتری را فراهم می‌کند که برای مسیرهای پرپیچ‌وخم و فنی کوهستانی ایده‌آل است. در زیر به تفکیک افراد مناسب برای این سایز دوچرخه اشاره می‌کنم:

نوجوانان: سایز ۲۶ به دلیل ابعاد مناسب چرخ‌ها، برای نوجوانان (معمولاً بالای ۱۲ سال) که هنوز در حال رشد هستند و قد آن‌ها در حدود ۱۶۸ تا ۱۷۵ سانتی‌متر است، ایده‌آل است.

بزرگسالان با قد کوتاه‌تر: افرادی که قدشان کمتر از ۱۷۵ سانتی‌متر است و یا به کنترل بهتر دوچرخه در مسیرهای ناهموار نیاز دارند، ممکن است از دوچرخه سایز ۲۶ استفاده کنند.

افراد تازه‌کار در دوچرخه‌سواری کوهستان: سایز ۲۶ به دلیل وزن کمتر و راحتی در کنترل، برای کسانی که تازه به دوچرخه‌سواری کوهستان روی آورده‌اند نیز مناسب است.

این سایز به طور کلی برای مسیرهای فنی و پیچیده، که نیاز به دقت و کنترل بیشتر دارد، طراحی شده است.

مشخصات فنی : 2611062

وزن 14 کیلوگرم
برند

اورلورد ( Overlord )

نوع دوچرخه

کوهستان

مناسب براي

آقایان و بانوان, قد 165 تا 173 سانتی متر, وزن تا 120 کیلوگرم

سایز

26

سایز فریم

فریم 17

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع ترمز

دیسکی سیمی

تعداد دنده

21 سرعت

دسته دنده

شیمانو

دو شاخ

سانتور آلومینیوم XCE-28

شانژمان

شیمانو تورنی

طبق عوض کن

شیمانو تورنی

خودرو

7 سرعته

طبق قامه

پروویل آلومینیوم

توپی

آلومینیوم Joytech

میل تنه

بلبرینگ

طوقه

آلومینیوم دوجداره

تایر

کندا

زین

اورلورد

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “دوچرخه اورلرد مدل VALENTINO ATX 1.0-D سایز ۲۶”