دوچرخه تریک TREK ONE مدل T7000-D سایز ۲۹

دوچرخه تریک TREK ONE مدل T7000-D سایز ۲۹

شناسه محصول: 2900197

13,800,000 تومان



( آخرین بروزرسانی : 30 سپتامبر, 2024 )

ویژگی های کلیدی محصول

بررسی اجمالی محصول

دوچرخه به صورت مونتاژ شده و  در کارتن ارسال می شود. 

نقد و بررسی : دوچرخه تریک TREK ONE مدل T7000-D سایز ۲۹

دوچرخه تریک TREK ONE مدل T7000-D سایز ۲۹ با جنس بدنه آلومینیومی بسیار سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی است.  مناسب برای سواری در مسیرهای هموار شهری و همچنین با سیستم دنده ۲۴ سرعته مناسب برای مسیرهای کوهستانی و کوه پایه ای می باشد. در واقع این دوچرخه چند منظوره نیاز شما را برای دوچرخه سواری در هر مسیری رفع می کند. همانطور که می دانید قیمت دوچرخه یکی از عوامل تاثیر گذار در خرید آن است. و این برند با هدف استفاده تمام اقشار جامعه از دوچرخه سواری و لذت از ورزش و تفریح تولید شده است. در فروشگاه بایکی لند دوچرخه کوهستان تریک وان سایز ۲۹ مدل T-7000 دیسکی (۲۴ دنده)  به صورت مونتاژ کامل و در کارتن ارسال می گردد.

 

 

نمایشی کوتاه از دوچرخه ۲۹ تریک مدل T7000 

در حال بارگذاری پخش کننده...

 

سیستم دنده دوچرخه تریک مدل T7000 سایز ۲۹

ست دنده این دوچرخه ۲۹ دارای ۲۴ دنده و دسته دنده شیمانو است.طبق عوض کن تورنی و شانژمان تورنی و خودرو ۸ سرعته است تعدا دنده بالا به حفظ تعادل در مسیرهای ناهموار  و کیفیت دوچرخه سواری را بهبود می دهد. شانژمان شیمانو آسرا و طبق عوض کن شیمانو تورنی است. لاستیک ماکسیس خیال شما را برای سواری در مسیرهای سنگلاخی راحت می کند و می توانید بدون هیچ دغدغه ای از سواری لذت ببرید.

 

 

سیستم ترمز 

دوچرخه تریک TREK ONE مدل T7000-D سایز ۲۹ از سیستم ترمز دیسکی مکانیکی بهره می برد. ترمزهای دیسکی عملکرد بهتری نسبت به ترمزهای ویبریک دارند و در شرایط بارانی عملکردشان عالی‌ است. علاوه‌بر آن اگر طوقه‌های دوچرخه دچار آسیب و لنگی شوند، این ترمزها بر خلاف ترمزهای ویبرک خاصیتشان را از دست نمی‌دهند. در هنگام خرید دوچرخه به تعداد دنده و نوع ترمز و تناسب اندازه فریم با قد دوچرخه سوار دقت کنید. 

 

 

دوشاخ دوچرخه 

دوچرخه ۲۹ تریک مدل T7000  از دوشاخ قفل شو بهره می برد. دوشاخ بعد از فریم مهم‌ترین بخش دوچرخه به حساب می‌آید. . دوشاخ این دوچرخه از کیفیت بالایی برخوردار است و با سیستم قفل‌شو، سواری بسیار راحتی را برای دوچرخه‌سواران به همراه خواهد آورد.

 

مشخصات فنی : 2900197

وزن 14 کیلوگرم
برند

ترک ( TREKone )

نوع دوچرخه

کوهستان

مناسب براي

آقایان و بانوان, قد 180 تا 185 سانتی متر, وزن تا 140 کیلوگرم

سایز

29

سایز فریم

فریم 17

جنس بدنه

آلومینیوم

تعداد دنده

24 سرعت

دسته دنده

شیمانو

زنجیر

MAVA

شانژمان

شیمانو تورنی

طبق عوض کن

شیمانو تورنی

خودرو

8 سرعته

طبق قامه

پروویل آلومینیوم

دو شاخ

TREK ONE ATX29 کمکدار قفل شو

میل تنه

بلبرینگ

طوقه

آلومینیوم دوجداره

تایر

کندا

زین

ترک وان

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “دوچرخه تریک TREK ONE مدل T7000-D سایز ۲۹”